عصر ظهور۳

السلام علیک یا حجة بن الحسن العسگری یا مهدی ( عج الله الفرجه الشریف)

عصر ظهور۳

السلام علیک یا حجة بن الحسن العسگری یا مهدی ( عج الله الفرجه الشریف)

نامه به امام زمان (عج) / احسان خواجه امیری

به نام خدا


:. نامه به امام زمان (عج) / احسان خواجه امیری .:


بسیار زیباست!


برای دانلود روی نوشته یذخیره ی فایل راست کلیک کنید و save target as را انتخاب کنید
دلم انگاری گرفته ، قدر بغض یاکریما ...
عصر جمعه توی ایوون ، میشینم عین قدیما...
تو دلم می گم آقا جون : تو مرادی من مریدم !
من به اندازه ی وسعم، طعم عشقت رو چشیدم!
کاشکی از قطره ء اشکت کمی آبرو بگیرم ...
یعنی تو چشمه ی چشمات ، با نگات وضو بگیرم
برای لحظه ی دیدار ، از قدیما نقشه داشتم ...
یه دونه هدیه ء ناچیز، واسه تو کنار گذاشتم ...
یادمه یکی بهم گفت هرکی تنهاست توی دنیا ...
یه دونه نامهء خوش خط ، بنویسه واسه آقا...
کاغذ نامه رو بعدش ، توی رودخونه بریزه
بنویسه واسه مولاش : خاطرت خیلی عزیزه...
نظرات 2 + ارسال نظر
ندای فطرت شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 ب.ظ http://www.aqaed.mihanblog.com/

با سلام
درد و دل خوبی با امام زمان علیه السلام داشتید . شعرتون زیبا و جالب بود .
ضمنا ،با درخواست شما در لینک وبلاگتون موافقت شد و وبلاگتون در وبلاگ ندای فطرت لینک گردید .

با تشکر

سد مهدی ابووالفضلی شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ب.ظ http://09351765049

دستت درد نکنه خیلی با حالی بیشتر بگو دعا برای اینکه هر شیعه برای اومدن دعا کنه.منم (دعایت می کنم با خدایت کنند از هر غصه و غم جدایت کنند دعایت می کنم شبی با امام زمان زائر کربلایت کنند)آخرش هم برا من دعا کن امام زمانی بشم

سلام سید عزیز خیلی ممنون
اللهم عجل لولیک الفرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد