عصر ظهور۳

السلام علیک یا حجة بن الحسن العسگری یا مهدی ( عج الله الفرجه الشریف)

عصر ظهور۳

السلام علیک یا حجة بن الحسن العسگری یا مهدی ( عج الله الفرجه الشریف)

عصر ظهور+علی کورانی"قسمت اول"

سلام دوستان عزیز قصد دارم بخش هایی از کتاب عصر ظهور نوشته ی استاد بزرگ شیخ علی کورانی رو براتون بیان کنم نخستین قسمت در باره ی نوستار داموس است.. 

ادامه مطلب را بخوانید....

بسم الله الرحمن الرحیم

بزرگترین فعالیت تبلیغاتی که مستقیما مربوط به اعتقاد به ظهور حضرت مهدی(ع) توسط دشمنان ما در این فاصله  انجام گرفته، فیلم "نوسترا داموس" است که چهار سال قبل(از زمان تالیف کتاب) به مدت سه ماه متوالی در شبکه های تلویزیونی آمریکا به نمایش گذاشته شد.

این فیلم سرگذشت زندگی ستاره شناس و پزشک فرانسوی به نام "میشل نوسترا داموسnostra damus" که نزدیک به 500 سال پیش میزیست.

وی پیشگویی های خود را درباره ی آینده به رشته ی تحریر در آورده، که مهمترین آنها پیشگویی او در باره ی ظهور نواده ی پیامبر (س) در مکه مکرمه، و وحدت بخشیدن به مسلمانان، و به زیر پرچم خود آوردن آنها و پیروزی بر اروپاییان و ویران کردن شهر و یا شهرهای بزرگ سرزمین جدید(آمریکا) است.

و به نظر میرسد "لوبی" صهیونیست واطلاعات آمریکا در ساختن این فیلم دست داشته باشند، و هدف آنان از تهیه این فیلم بسیج نمودن ملت های آمریکا و اروپا علیه ایران و مسلمانان است، زیرا آن را خطری میپندارند که غرب و تمدن آن را تهدید می کند،

بویژه وقتی که آنچه را برپیشگوئی "نوسترا داموس"اضافه نموده اند مورد توجه قرار دهیم وآن اینکه آمریکا بعد از شکست اروپا به دست حضرت مهدی(ع) ونابودی موشکهای غول پیکر واشنگتن ودیگر شهرهای آن، جهت رویارویی با آن حضرت به بستن یک پیمان همکاری با روسیه اقدام نموده وسرانجام بر وی پیروز می گردد!

علاوه بر اینکه در زمینه ارزش علمی کتاب نویسنده آن جای بحث وگفتگو است. آن کتاب مجموعه ای از پیشگوئیهایی است که نویسنده به زبان قدیم فرانسه (لاتین) و با شیوه رمزی و ابهام آمیزنوشته است. که قابل تفسیر به صورتهای گوناگون می باشد...

به نظر نگارنده، نویسنده آن کتاب بر پاره ای ازمنابع اسلامی درمورد حضرت مهدی(ع) آگاهی یافته و یا با بعضی ازعلمای ما ملاقات نموده است. به ویژه وی مدتی ازعمرخویش را درایتالیا وجنوب فرانسه وچه بسا درآندلس گذرانده است... اما کتاب او با سرعت پس از پیروزی انقلاب منتشر و چاپهای آن باشرح ها وتفسیرهای متعدد، به صدها هزار و حتی گفته اند به میلیونها نسخه رسید، و آنگاه تبدیل به فیلم سینمائی شد و در شبکه های تلویزیونی فرانسه در معرض دید میلیونها تماشاگر آمریکائی و اروپائی قرار گرفت.

مسئله این نیست که غربی ها اعتقاد به ظهورمسیح یا مهدی علیهم السلام و یا اعتقاد به صحبت پیشگوئی های نوسترا داموس و یا دیگر ستاره شناسان دارند... بلکه براین باورند که خطرخیزش اسلامی و تمدن الهی آن، تمدن مادی آنان را تهدید نموده، و سلطه ی ظالمانه ی آنها بر ملت های جهان را از میان بر میدارد.

و از این رو میبینید که انها از هر عنصر اطلاعاتی استفاده میکنند تا زنگهای خطر را در گوش ملت ها به صدا در آورند. و به حرکت جدید انقلاب و روند آینده ی آن در مکه و مصر و سرزمین های اسلامی چشم دوخته اند... تا اینکه موافقت و پشتیبانی ملت های خود را جهت اجرای تمام  نقشه های استعماری خود در حال و آینده، جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی در این کشور و یا در سایر کشورها جذب نمایند...

اما این مسئله از نظر یهودیان، بالا بردن ترس و هراس غربی ها از خطر جنبش اسلامی تا حد توانشان می باشد، تا بدین وسیله این خطر را از خود دور سازند.

و بدین جهت به غربی ها چنین وانمود می سازند که، تمدن غرب مورد هدف انقلاب اسلامی بوده، و اسرائیل اولین خط دفائی غرب به شمار میرود.

بنابراین دشمنان ما به حساب باور و عقیده ی خود ناچارند در مورد امام مهدی (ع) تبلیغات آنچنانی نموده و دست به تهیه ی فیلم بزنند و از آنجایی که با موج آگاهی بخش اسلام که نسبت به رهبر موعود افزایش خواهد یافت روبرو میشوند، ناگزیرتر شده، و در صورت صحت امر ظهور، و آشکار شدن آن بزرگوار... با او رویارویی نمایند.

(جالب اینکه) آنان به دلیل ترس و وحشتی که در درون خود از آن حضرت دارند زمینه را برای او مهیا می نمایند، به گونه ای که شوق مارا به دیدار نواده ی پیامبر(ص) که در کنار کعبه ظهور میکند، بر می انگیزند زمانی یک مسلمان امام مهدی(ع) را در فیلم نوسترا داموس می بیند که چگونه از اتاق عملیات به کمک ژنرال های بزرگ خود (به تعبیر فیلم) صحنه ی جنگ را اداره کرده و با سردمداران کفر مبارزه می نماید، و با پرتاب موشک های غول پیکر از قلب صحرای حجاز به پایگاههای کفر و استعمار در آمریکا و اروپا که آنها را در هم می کوبد، چقدر سرشار از امید و اشتیاق می گردد.

اگر خدا بخواهد ادامه دارد...

نظرات 1 + ارسال نظر
سیدنیاکی دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:16 ق.ظ http://erfanpdf.blogsky.com/

با سلام وخداقوت وتشکر از اینکه باحضورگرمتان مارا درادامه راه یاری رساندید با تشکر سید نیاکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد