عصر ظهور۳

السلام علیک یا حجة بن الحسن العسگری یا مهدی ( عج الله الفرجه الشریف)

عصر ظهور۳

السلام علیک یا حجة بن الحسن العسگری یا مهدی ( عج الله الفرجه الشریف)

آقای رائفی پور-شیعیان و ظهور

سخنرانی  آقای رائفی پور درباره سستی شیعیان برای ظهور 

 با شنیدن این سخنرانی اشک از چشمانتون جاری میشه...
 

دانلود صوتی(حجم: ۳مگابایت) 

دانلود فوتو کلیپ(۲۵مگابایت)

نظرات 4 + ارسال نظر
رامین شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:02 ب.ظ

سلام دوست عزیز
در به در دارم دنبال این سخنرانی صوتی میگردم
ولی به طور عجیبی اصلا همشون پاک شدن
حتی از سایتایی که دانلود با لینک مستقیم گداشتن
تو رو به جان امام زمان قسمت میدم اگه تو هارد خودت داری برام ایمیل کنی
به جان خودمن هر سایتی رفتم این درخواستو کردم
جان امام زمان شرمندم نکن

سلام رامین جان
از اینکه از کار نکردن لینک باخبرم کردی ممنونم
باشه من خودم این سخنرانی رو برات ایمیل میکنم یا علی

رامین شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:12 ب.ظ

سلام
دوست عزیز بالاخره با عنایت امام زمان دانلودش کردم
یه دنیا ممنون
از همین سایت شما هم دانلود کردم
امام زمان یارو یاورت
میدونم لینکشو از وعده صادق گرفتی ولی جالب این که از اون سایت هم دانلود نکرد
با این حال یه دنیا ممنون
آخه تو همه سایت ها دیدم نوشته تکان دهندست
همه رو به گریه میندازه
یا حق
به امید ظهور حضرت امام زمان

قبل از اینکه بگی رامین جان برات ایمیل کرده بودم حالا داخل ایمیلت هم اونو داری و برای دوستات میتونی بفرستی
یا علی

یزدان یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ

سلام وخسته نباشید

برای دانلود سخنرانی های دکتر رائفی پور با مشکل مواجهه شدم واصلا نویشه دانلود کرد.
خواهش می کنم اگه می تونید هرچی سخنرانی از دکتر رائفی پور دارید برای ایمیلم بفرستید.

با تشکر

مصطفی یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:44 ب.ظ

با سلام
لطفا سخنرانی های جدید استاد رائفی پور رو برام ایمیل کنید چه صوتی و چه تصویری
با تشکر
یا بقیه الله فی الرضه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد