عصر ظهور۳

السلام علیک یا حجة بن الحسن العسگری یا مهدی ( عج الله الفرجه الشریف)

عصر ظهور۳

السلام علیک یا حجة بن الحسن العسگری یا مهدی ( عج الله الفرجه الشریف)

افشای جزئیات حضور گروهک رجوی در آشوب اسرائیلی 25بهمن

حضور فعال منافقین و تیم‌های ترور این فرقه در ماجرای فتنه ۲۵ بهمن نشان می‌‌دهد که فرقه رجوی برای موفقیت در این فتنه از قبل برنامه‌‌ریزی گسترده‌ای تدارک دیده بود. 
 
باقی در ادامه مطلب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، بنا بر گزارشات موثق، مریم رجوی (همسر سرکرده منافقین) برای حضور گسترده و پر رنگ در اغتشاشات ۲۵ بهمن، با واحدهای عملیاتی اعزامی به تهران در تماس مستقیم بوده و دستور شلیک به سوی جمعیت خودجوشی را صادر می‌کند که برای دفاع در مقابل جماعت اندکی از فتنه‌گران، به مقابله برخواسته بودند و در این عملیات تروریستی که عصر روز دوشنبه ۲۵ بهمن در منطقه قصرالدشت تهران به وقوع پیوست، دانشجوی بسیجی‌ «صانع ژاله» به شهادت رسید و چهار نفر به شدت مجروح شدند.

بر پایه این خبر براساس افشاگری یکی از دانشجویان فعال در فرانسه طی هفته‌های گذشته بیش از ۳۵۰ تن از عوامل سازماندهی شده منافقین، طبق طرح مسعود رجوی موسوم به (خروش‌ بهمن) از اروپا و چند کشور آسیایی به تهران و شهرهای بزرگ ایران اعزام شده بودند.

واحدهای عملیاتی منافقین در روز ۲۵ بهمن با سوار شدن بر روی فراخوان سرکردگان جنبش سبز، قصد ایجاد درگیری و ایجاد آشوب را داشتند و با ایجاد رعب و وحشت و به آتش کشیدن سطل‌های زباله، شکستن شیشه باجه‌های تلفن و اماکن عمومی اقدام به ایجاد نا‌امنی کردند.

بر اساس دستورالعمل مشخصی که از طرف مسعود و مریم رجوی صادر شده بود، واحد‌های عملیاتی منافقین مردم حاضر در صحنه که برای دفاع از کشور و نظام، به صحنه مقابله با منافقین آمده بودند را هدف آماج گلوله مسلسل‌‌های خود قرار دادند تا وانمود شود نیروهای امنیتی ایران برای جلوگیری از پیشرفت تظاهرات به سوی مردم عادی تیراندازی کرده و حمام خون راه انداخته‌اند.

البته تلاش‌های ابلهانه این گروه منفور تروریستی در این راه در چند زمینه تاکنون مورد شناسایی قرار گرفته و عموماً با شکست مواجه شده است. این تلاش‌های بی‌سرانجام را می‌توان در چند گروه تقسیم بندی کرد؛

۱ – پروژه «اتاق سرخ» در فرانسه پایگاه تروریستی OVERS –SUR-OISE؛

در خرداد ۱۳۸۸ مرکزی تحت نام «اتاق سرخ» توسط تروریست‌های مستقر در فرانسه به سرپرستی مریم رجوی و با دستور سرکرده فراری فرقه تشکیل شد. هدف از ایجاد این اتاق شناخت چگونگی راههای تاثیرگذاری بر تحولات ایران در درون و برون مرزهای ایران بود و از جمله تصمیمات اتخاذ شده در این مرکز رصد کردن دقیق رخدادهای ایران و ایجاد پایگاه‌هایی مجازی جهت اشاعه دروغ و خبرسازی و جعل خبر در رسانه‌ها بود.

۲ – ساخت و راه اندازی وب سایت‌های پوششی جهت اثرگذاری بر اخبار در جوامع مجازی؛

دستگاه تبلیغی و دروغ ساز فرقه رجوی در ابتدا در سال ۱۳۸۷ سایت ایران پرس نیوز را به راه انداخته بود در سال ۱۳۸۸ اقدام به ایجاد سایت‌هایی به نام آژانس ایران خبر unity۴iran (سایت سبز تقلبی)، آسمان دیلی نیوز، رنگین کمان، پژواک ایران، جنگ خبر، فعالان حقوق بشر در ایران، وبلاگ نویسان نه به اعدام، حمایت از خانواده‌های جانباختگان و بازداشتی‌ها و چندین سایت جدید‌التاسیس و بدون نام و نشان دیگر کرد. قابل توجه است که این سایت‌ها‌ی پوششی از خانه‌های تیمی و پایگاه‌های این فرقه در فرانسه (پاریس) انگلیس (لندن)، آلمان (کلن)، نروژ (اسلو) راه اندازی و مشغول فعالیت هستند و اخبار و نوشته‌های منتشر شده در این وبسایت‌ها عموماً ساختگی بوده و با اهداف خاص این گروه طراحی و تدوین می‌گردند.

۳ – فعال کردن اعضای قدیمی و همچنان طرفدار فرقه جهت پیاده کردن طرح «شهید سازی و تبلیغ»؛

پس از سقوط ارباب فرقه رجوی (صدام حسین) و تسلیم و واگذاری اسلحه از طرف تروریست‌های مستقر در اشرف به نیروهای آمریکایی (درسال ۲۰۰۳)، به مدت ۵ سال سرپرستی و حمایت از این تروریست‌ها به‌عهده آمریکا واگذار شد و فرقه رجوی طی این پنج سال با دست‌های باز تعدادی از اعضای سابق خود را به اشرف کشید و پس از تعلیم و آموزش آن‌ها را جهت فعالیت‌های تبلیغی به داخل ایران فرستاد؛ افرادی چون علی صارمی، جعفر کاظمی و محمدحاج بابایی که طی دهه شصت دستگیر شدند و پس از تحمل زندان و دادن تعهد و توبه کردن آزاد شده بودند. این افراد همچنان به فعالیت خود برای این فرقه ادامه دادند ولی تداوم خیانت‌هایشان به کشور، سرنوشتشان را به چوبه دار گره زد.

۴ – تلاش برای نفوذ در رسانه‌ها برای تبلیغ و اشاعه دروغ؛

یکی دیگر از تلاش‌های دستگاه تبلیغی این فرقه تلاش برای نفوذ در رسانه‌هایی چون بی بی سی، صدای آمریکا، رادیو فردا و رادیو زمانه می‌باشد. تلاش این فرقه تنها در رسانه صدای آمریکا و تا حدودی رادیو زمانه ممکن و در رادیو فردا و بی بی سی با شکست مواجه شد و عوامل پوششی و نفوذی این فرقه در صدای آمریکا علی جوانمردی، جمشید چالنگی و بیژن فرهودی می‌باشند که دعوت از حسن داعی‌الاسلام (تروریست قدیمی و کراواتی کنونی) و همچنین ارتباط افرادی چون علی جوانمردی و جمشید چالنگی با اسارتگاه اشرف و در اختیار گذاشتن فرصت تبلیغ جهت اشاعه دروغ از جانب برخی از اسیران را می‌توان در این زمینه ارزیابی کرد. گفتگوی رادیو زمانه با محمدرضا روحانی از اعضای این فرقه نیز دلیل دیگری از تلاش دستگاه تبلیغی این فرقه برای نفوذ و اشاعه دروغ در رسانه محسوب می‌شود.

۵ – تلاش برای شکار و جذب و تطمیع روزنامه‌نگاران جوان در ایران؛

افراد تیم فرقه رجوی مستقر در انگلیس که شامل تعدادی از زنان این فرقه هستند، طی یک سال و نیم گذشته با ارتباط گیری با برخی روزنامه‌نگاران جوان در ایران برای درج اخبار دروغ در وبسایت‌های جدید‌التاسیس مذکور، از جمله ایران پرس نیوز و آژانس ایران، فیلم‌های کوتاه تبلیغی از نوشتن شعار در مکان‌های خاص تهیه کرده و آنها را به‌ عنوان خبرنگاران خود! در ایران بخورد منابع خبری داده‌اند. آژانس ایران خبر با سرقت فیلم‌های ارسالی کوتاه از ایران در سطح نت و با درج نام این منبع دروغین (INA) اینگونه ادعا می‌کند که این فیلم‌ها را خبرنگارانش از ایران ارسال می‌کنند! که البته این دروغگویی‌ها به موقع در سطح وسیع افشا شد. در ضمن عموم این خبرنگاران که از ماهیت این افراد و تشکیلات تروریستی آنها در انگلیس آگاه شدند دست به افشای اینگونه تلاش‌های ابلهانه زدند و کار این شیادان را به کسادی کشاندند.

۶ – ساخت و راه اندازی سازمان‌ها و سایت‌های تقلبی و در قالب پوششی دفاع از حقوق بشر؛

سازمان «گزارشگران حقوق بشر در ایران» یک تشکیلات تقلبی و ساخته و پرداخته فرقه تروریستی رجوی است و برخی افراد که در ابتدا از ماهیت اینگونه تشکیلات آگاه نبودند بدان پیوستند و صد البته پس از آگاهی از این دام شیادی، فوراً از آن جدا شده و به افشاگری در برابر فرقه تروریستی رجوی و اینگونه سایت‌ها و سازمان‌های قلابی پرداختند. نامه شیوا نظر آهاری و دوستانش در مورد سازمان تقلبی و رجوی ساز «گزارشگران حقوق بشر در ایران» از نمونه‌‌های برجسته این افشاگری است.

۷ – ترور سه تن از دانشمندان هسته‌ای ایران در سالهای ۸۸ و۸۹ توسط فرقه رجوی؛

رژیم اسرائیل و بقایای گروه‌های ترور این فرقه در ایران، در سال ۱۳۸۸ دکتر مسعود علیمحمدی، استاد دانشگاه تهران را هنگام خروج از منزل ترور کرده و به شهادت رساندند. گروه ترور این فرقه همچنین درسال ۱۳۸۹ دو تن از دانشمندان اتمی ایران به نام‌های مجید شهریاری و همسرش را در یک عملیات تروریستی به قتل رساند و فریدون عباسی یکی دیگر اساتید ایرانی بود که در همین دوران توسط گروه ترور فرقه رجوی ترور شد که البته عملیات تروریستی منافقین در این مورد ناکام ماند و دکتر عباسی به شهادت نرسید. بی شک اینگونه عملیات بگونه‌ای مشترک توسط دستگاه‌های اطلاعاتی رژیم اسرائیل و با کمک مزدوران داخلی آنها (تروریست های رجوی) امکان پذیر شده است و چنین همکاری تنگاتنگی بین دستگاه تروریستی رجوی و دولت اسرائیل پس از سقوط ارباب این گروه تروریستی (صدام) شدت گرفته و رژیم اسرائیل و آژانس یهود کمک‌های مالی، اطلاعاتی و سیاسی فراوانی را طی سال ۲۰۰۲ بدین سو، در اختیار این فرقه خائن تروریستی قرار داده و همچنان می‌دهد.

نظرات 1 + ارسال نظر
احمدرضا کمیلی شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:04 ب.ظ http://www.4sooyelm.blogsky.com

با سلام
وبلاگ پر محتوا و خوبی دارید . به امید روزی که همه بگویند مهدی آمد....
در ضمن به وبسایت زیر هم سر بزنید .فیلم «ظهور بسیار نزدیک است» جدیدترین فیلم در زمینه ظهور بوده که در ۲۲ بهمن امسال عرضه شده است
http://www.u313.ir/

سلام برادر ممنون از نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد