عصر ظهور۳

السلام علیک یا حجة بن الحسن العسگری یا مهدی ( عج الله الفرجه الشریف)

عصر ظهور۳

السلام علیک یا حجة بن الحسن العسگری یا مهدی ( عج الله الفرجه الشریف)

نظر استاد رائفی پور درباره تحولات اخیر

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی اتفاقات  و تحولات اخیر خاورمیانه آنچنان که پیش تر نیز در جریان تحلیل فیلم 2012 (یک سال و نیم پیش) و پیش تر در باره ملک عبد الله در دانشگاه علم و صنعت عرض ن (سه سال پیش)هشدار داده بودم.خاور میانه

حقیر نا آرامی های خاورمیانه را در راستای پروژه 2012 تحلیل می نمایم و همانطور که در سخنرانی در شهرک شهید محلاتی و قبل تر از آن در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) اعلام نمودم جریان صهیونیزم درآمادگی کامل برای معرفی مهدی و مسیح موعود به سر می برد.

از آنجا که قرار بود در سال 2007 آخر الزمان ایشان محقق شود اسامه بن لادن به عنوان امام زمان معرفی شده بود لیکن در سال 2006 یعنی یک سال قبل از آخر الزمان خیالی شان،  ماشین جنگ صهیونیزم برای سلطه علنی بر جهان و فتح آخرین سنگر یعنی ایران  نا کام ماند  و غول بی شاخ و دم یهود موسوم به چهارمین ارتش قدرتمند جهان در مقابل 2000 نیروی رزمنده حزب الله شکست مفتضحانه ای خورد تا بار دیگر شعار "لا حول و لا قوه الا بالله العای العظیم" برجهان طنین انداز شود. و خیال واهی تسخیر ایران همچنان دست نیافتنی و رویائی باقی بماند.

لیکن دستگاه رسانه ای غرب بلا فاصله پروزه 2012 را علم نمود و این بار پیش بینی  می گردد که امام زمان (دست ساز) جدید نیز دوباره مفتضح گردد و این بار چه گزینه ای بهتر از ملک عبد الله دوم پادشاه اردن.

اگر خاطرتان باشد در بخشی از احادیث مجعول و دست ساز وهابی ها در باره ملک عبد الله آمده بود:

و یقوم الهاشمیین المغاربة باستکمال فتح بلاد تونس و الجزائر و لیبیا و مصر حتى یصلوا فلسطین

ترجمه: و هاشمی ها (مراد ملک عبد الله اردنی/اردن هاشمی) برای تکمیل فتح کشورهای مغرب، تونس ،الجزایر، لیبی و مصر قیام خواهند کرد تا اینکه به فلسطین برسند.(عنایت داشته باشید از عبارت "تکمیل کردن فتح - باستکمال فتح – " استفاده نموده اند و مراد این است که در ابتدا سعی برای تغییر در این کشورها صورت خواهد گرفت که به سرانجام نمی رسد و ملک عبد الله کار را یکسره خواهد کردو این دقیقا همین اتفاقی است که در عموم این کشور ها در حال وقوع است)

به مطلب زیر که در سال 2009 توسط وهابی ها  در باره امام زمان بودن ملک عبد الله درج شده رجوع فرمایید :

http://www.egyptianoasis.net/forums/showthread.php?t=29562

عزیزان معتقدم دست غرب در آشوبهای خاورمیانه مشهود است لیکن ایشان به هیچ وجه فکر این را نمی کردند که این نا آرامی ها تا این حد فراگیر گردد و کشورهای عربستان ، اردن، یمن و بحرین هم دستخوش تحولات گشته و اوضاع از کنترلشان خارج شود و یا اینکه نتوانند در الجزایر و مغرب آشوب بیافرینند هرچند در ابتدا کارهایی را نیز صورت دادند .

آنچنان که دیدید در این میان یاران صهیونیستها و فراماسونر ها در منطقه یعنی وهابیون از 4 سال پیش با بررسی روایات دست ساز ملک عبد الله را به عنوان مهدی موعود معرفی نمودند

کما اینکه در پروژه مزخرف و جک مانند  موسوم به 9944 نیز پرده از نیات شوم خود برداشتند(در این پروژه چندین وبلاگ و وبسایت برای ملک عبد الله اردنی به عنوان امام زمان و به زبانهای مختلف بیعت می گیرند).

برای نمونه به لینک زیر مراجعه فرمایید:

http://yummy9944.blogfa.com/

آگاه باشید که که احتمال می رود در این اثنا حملات اسرائیل به غزه و حتی لبنان و مسجد الاقصی جدی تر گشته و این رژیم سفاک از گل آلود بودن آب (سرگرم بودن مسلمانان به کشورهای خود) سو استفاده نموده و ماجرای حزب الله و حماس را یکسره کند ، حقیر  سوزاندن قرآن توسط کشیش امریکایی را در روز گذشته  درهمین راستا تحلیل می کنم که جریان صلیب و صهیون در نظر داشت باز خورد و واکنش ما مسلمانان را بسنجد که البته نسبت به 11 سپتامبر سال گذشته بسیار بسیار ضعیفتر بود و این یعنی چراغ سبزی به یهود برای تخریب بیت المقدس!(اتفاقی که قرار بود در جریان بازی های جام جهانی و دقیقا زمانی که حواس ها گرم فوتبال بود رخ دهد  لیکن ماجرای کشتی های آزادی -که از الطاف خفیه الهی بود- و فضای رسانه ای را علیه اسرائیل سنگین نمود مانع شد).

بعید نیست در این میان ملک عبد الله بر علیه اسرائیل وارد جنگ و نزاعی سوری گردد. تا نظراعراب (بخوانید مردم عرب و نه حکومت هایشان)را به خود جلب نماید

اینجاست که همچون جنگ عراق علیه ایران که صدام چند فروند موشک اسکات به اسرائیل شلیک کرد تا از توجه اعراب به اسرائیل کاسته و حواس ایشان را جلب  ایران نماید تا خود را سردار قادسیه و خالد ابن ولید نشان دهد ملک عبد الله نیز چنین کرده و اعراب را علیه ایران بشوراند.

اگر ما در دعوای اردن با اسرائیل وارد شویم بازنده ایم و اگر وارد نشویم ام القرایی جهان اسلام را از دست داده ایم و ثمره سالها دفاع از مظلومین جهان را که همچون ستاره ای بر پیشانی این مردم می درخشد را باطل خواهیم نمود!

 این یک طرح استراتژیک دو سر باخت برای ایران و دو سر برد برای اسرائیل است.

از این رو جریان حمله نیروهای عربستانی ،اردنی و اماراتی به شیعیان بحرین و رسانه ای نمودن این کشتار سبعانه، در واقع دامی برای کشاندن ایران به جنگ بود.

شایان ذکر است در این راستا سفر آقای رحیم مشایی به اردن و دیدار با ملک عبد الله ملعون  و دعوت از او برای سفر به ایران دارای دو نتیجه است:

1-      با دعوت از عبد الله ، ونشان دادن روی خوش به وی عملا او خلع سلاح گشته و تئوری ایران هراسی عبد الله ناکام خواهد ماند.

2-      با این کار ، ملک عبد الله که به سازش کاری در مقابل صهیونیستها معروف است نزد مردم عرب وجهه ای برای خود یافته و آقای احمدی نژاد که به نماد مقاومت در برابر اسرائیل بدل گشته افول خواهد نمود.

لذا شایسته است رییس جمهور ، به صورت علنی و رسانه ای در راستای حمایت از مردم مظلوم اردن ، این دعوت را ملغی اعلام نماید.

همچنین نا گفته نماند پیش بینی می گردد تا سال آینده فردی نیز در ترکیه و یا جمهوری آذربایجان علم مهدویت برافراشته تا آذری های ما را سرگرم خویش نماید،همزمان در ایران هم تجزیه طلبانی در خود آذربایجان،کردستان،خوزستان وبلوچستان پرچم جدایی برافرازند  تا از توان داخلی ما در برابر دشمن سفاک وهابی که تمام قد توسط صهیونیزم تجهیز نظامی شده بکاهد!البته استراتژی تجزیه کشورهای خاورمیانه علی الخصوص ایران سالهاست که با عنوان خاورمیانه جدید یا بزرگ طرح ریزی شده است.

خاورمیانه بزرگ پس از تجزیه کشورها، دقت کنید اردن بزرگتر می شود

 عزیزان و علی الخصوص هموطنان عزیز آذری،کرد،عرب و بلوچ هوشیاری شما می بایست صد چندان باشد.

به ریسمان الهی چنگ بزنیم و متفرق نشویم چراکه حقیر به ضرس قاطع معتقد و مطمئنم که در پس این تحولات ، اعتلای نام اسلام و ایران عزیز وآغاز دور جدیدی در تاریخ بشریت نهفته است.

در این شرایط وحدت خویش را حفظ کنیم و گوش به فرمان ندای هل من ناصر مولی خویش باشیم و فراموش نکنیم که خدا (العیاذ بالله)دروغ نمی گوید و اگر استقامت بورزیم قطعا پیروزیم مسئله ای که آن را بارها در جریان ۸ سال دفاع جانانه در برابر کل جهان آزمودیم:

إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُونَ (۱)

ترجمه: به راستى آنان که گفتند پروردگار ما اللَّه است و در پاى این گفته خود استقامت ورزیدند نه ترسى دارند و نه اندوهگین مى‏شوند.

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ (۲)

اى کسانى که ایمان آورده‏اید اگر دین خدا را یارى کنید خداوند شما را یارى کرده، قدمهایتان را ثابت مى‏کند .

به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت بقیه الله  الاعظم که صد البته نزدیک است.

علی اکبر رائفی پور

پینوشت:

۱ - احقاف ۱۳

۲ - محمد (ص) ۷

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدرضا دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:57 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.اللهم عجل لولیک الفرج.
موفق باشید.

محمدرضا سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.با تشکر از حضور و اظهازر لطفتون شما رو با نام عصر ظهور لینک کردم.
موفق باشید.

خدیجه چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ

با سلام
اگر اساعه ادب نباشد من هم با نظر استاد موافقم،در این شرایط حساس ما باید اتحاد خود را حفظ کنیم و نگذاریم دشمنان و منافقان داخلی توجه و ذهن ما را از مسائل و دشمنان خارجی دور نماید.یا علی/والسلام

فاطمه دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ب.ظ

همه اظهارات شما صحیح امانظر شما درباره گفتار انشتین که درباره جنگ جهانی چهارم گفته چیه؟به نظر شما ایا نظریه ایشون به وقوع می پیوندد؟وچرا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد