عصر ظهور۳

السلام علیک یا حجة بن الحسن العسگری یا مهدی ( عج الله الفرجه الشریف)

عصر ظهور۳

السلام علیک یا حجة بن الحسن العسگری یا مهدی ( عج الله الفرجه الشریف)

تو را دوست دارم

خدا:بنده ی من نماز شب بخوان و آن یازده رکعت است. 

بنده: خدایا خسته ام نمی توانم. 

بنده من، دو رکعت نماز شفع و یک نماز ر بخوان. 

خدایا خسته ام برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم. 

بنده من، قبل از خواب این سه رکعت را بخوان. 

خدایا سه رکعت زیاد است. 

بنده من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان. 

خدایا خیلی خسته ام. راه دیگری ندارد؟ 

بنده من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله 

خدای امن در رختخواب هستم . اگر بلند شوم خواب از سرم می پرد. 

بنده من همانجا که دراز کشیده ای تیمم کن و بگو یا الله. 

خدایا هوا سرد است نمی توانم دستانم را از زیر پتو بیرون بیاورم. 

بنده من در دلت بگو یا الله ما برایت نماز شب حساب میکنیم. 

بنده اعتنایی نمی کند و میخوابد... 

ملائکه من ببینید من آنقدر ساده گرفته ام ، اما او خوابیده است. 

چیزی به اذان صبح نمانده  

او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است امشب با من حرف نزده. 

خداوندا دو بار او را بیدار کردیم اما باز خوابید. 

ملائکه من در گوشش بگویید پروردگارت منتظر توست. 

پروردگارا باز هم بیدار نمی شود. 

اذان صبح را میگویند. 

هنگام طلوع آفتاب است.ای بنده من بیدار شو نماز صبحت قضا می شود. 

ملائکه: خداوندا نمی خواهی با او قهر کنی؟ 

او جز من کسی ندارد ... شاید توبه کند. 

بنده من تو هنگامی که به نماز می ایستی من آنچنان گوش فرا می دهم که انگار همین یک بنده را دارم و تو چنان غافلی که گویا صدها خدا داری.

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ق.ظ

سلام ما نسبت به خدای بزرگ خیلی بی انصافی میکنیم خدای بزرگ هر چند ما بندهای خدا بی انصافیم ولی خدای ما آنقدر مهربان هست که ماها نمیتوانیم توصیفش کنیم و خدا داند ما بندهای خدا چیزی از مغازه خریداری میکنیم ژولشم میدیم از فرشنده هم تشکر میکنیم ولی خدای مهربان اینقدر نعمتهای بزرگ که نسیب ماها کرده باز هم بی انصافی میکنیم واقعا چرا باید اینطو باشه تقصیرو گردنه شیطان میندازیم باور کنید تا اونجایی که من میدونم ابلیس مقصر نیست مقصر ماهایم که خودمان را تبرعه و گردن ابلیس میندازیم ابلیسم میکه من گفتم تو چرا حرفمو گوش کردی خدا که اینقدر مهربئنه چرا حرفشو گوش نکنیم بس بی انصافی از طرف ما بندهای خدای بزرگ بیاید با جان دل دستورات خدا را گوش کنیم و بهش توکل وبا دلی ژر از مهر محبت دست به دعا شیم تا خدا آن موعود بزرگ ما شیعیان را هر چه زودتر ظهور کنه تا آقامون اینقدر غصه ما شیعیان را نخور که الهی من قربونش برم

طرح حلقه وصال یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ب.ظ http://akharinomid.ir

به نام خدای مهربانترین آرزو

با سلام به شما سروران و مهدی یاوران گرامی
بدینوسیله به اطلاع کلیه عزیزان وبلاگ نویس می رساند که دور دوم از حلقه وصال از تاریخ 1390/10/17 آغاز و شما سروران می توانید پس از عضویت در این حلقه کار خود را با محوریت موضوعات زیر آغاز کنید.

1- جوانان و مهدویت

2- از شاخه دشمن شناسی : فرقه ضاله بابیت

3- از شاخه آسیب شناسی : ملاقات گرایی


مهزیار سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام
خیلی زیبا بود
وبلاگ بنده
http://mahzyar1.blogfa.com/
موفق باشید

رضا چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:31 ب.ظ http://asrezohoor12.3de.ir

سلام وبلاگ زیبایی دارید امیدوارم که موفق باشید. به وبلاگ من هم بیایید و نظرتان را بگذارید((iranmakan.tebyan.net . حتما نظر بگذارید.اگر تمایل داشتید به وبلاگ های زیر هم بروید. ممنون.
asrezohoor12.3de.com
www.khanedoost.mahdiblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد