عصر ظهور۳

السلام علیک یا حجة بن الحسن العسگری یا مهدی ( عج الله الفرجه الشریف)

عصر ظهور۳

السلام علیک یا حجة بن الحسن العسگری یا مهدی ( عج الله الفرجه الشریف)

زمان‌هایی که مناسب است عاشقان به یاد آن امام عصر (عج) باشند

نوروز یکی از زمان هایی است که توصیه شده در آن به یاد امام عصر (عج) باشیم و برای ایشان و تعجیل در ظهورشان دعا کنیم. 

سایر زمان ها عبارتند از:

بعد از هر نماز
بعد از هر نماز ظهر
بعد از هر نماز عصر
بعد از هر نماز صبح
بعد از هر دو رکعت نماز شب
در دعای دست نماز
در حال سجده
در سجدة شکر
در هر صبح و شب
در ساعت آخر روز
روز پنجشنبه
در جمیع ساعات و احوال روز جمعه
در روز عرفه
در روز عید فطر
در روز عید قربان
در روز دحوالارض
در روز عاشورا
در روز نیمة شعبان
در شب نیمة شعبان
در جمیع ایام ماه مبارک
قبل از دعا برای خود و اهل و عیال
شب ششم ماه مبارک رمضان1

چه خوب است در  هنگام تحویل سال مسلمانان کشورهای اسلامی همچون بحرین، یمن، مصر، تونس، لیبی و ... را که دچار مشکلات فراوان هستند فراموش نکنیم.

پی‌نوشت:
1. موسوی اصفهانی، سید محمدتقی، مکیال المکارم، ج2، صص
154 ـ 1.

پیامک های مذهبی تبریک عید نوروز ۱۳۹۰


پیامک های مذهبی تبریک عید نوروز ۱۳۹۰

صدمبارک به تو آن عیدکه فردا باشد / نـوروز نـوید وصـل دلـها بـاشـد

امـیـد که با فضل خداوند جـلـیّ / سـال فـرج مـهـدی زهـرا باشـد

سال نو بر شما مبارک باد
ادامه مطلب ...

کلیپ سلام ای انتظار آفرینش

کلیپی جذاب و پر محتوا در مورد حضرت ولی عصر (عج) همراه با همنوایی زیبا و شنیدنی

تقدیم به منتظران ظهور منجی عالم بشریت (عج)  با لینک مستقیم  

 دانلود با لینک مستقیم

آیا حوادث ژاپن از علائم آخرالزمانی است؟

آیا مسلمانان و به ویژه شیعیان حوادث طبیعی چون زلزله و سونامی ژاپن را نیز از علائم آخرالزمانی می‌دانند و ظهور را نزدیک بر می‌شمرند؟

«ایکس – شبهه»: 
 لازم است به چند نکته‌ی مهم دقت شود:

الف – چه این علائم نشانه‌هایی باشد و یا نباشد، دوران ما، همان دوران آخرالزمان و امت حضرت محمد مصطفی صلوات الله علیه و آله، امت آخر الزمان هستند و در میان امم گذشته، امت ما از شیعیان عصر غیبت هستند. خواه ظهور در فاصله‌ای کوتاه به وقوع بپیوندند و خواه باز هم به طول انجامد.

پیامبر اعظم (ص) که خاتم انبیاء و مرسلین الهی بود، دو انگشت سبابه و میانی را به هم چسباند و با نشان دادن آن به مردم فرمود: فاصله‌ی من و قیامت اینقدر به هم نزدیک است. یعنی به هم چسبیده هستیم. بدیهی است که معنای آن این نیست که فردا قیامت برپا می شود، بلکه یعنی دیگر فاصله‌ای بین ما نیست. این امت همان امت آخرالزمانی هستند.

ب – نکته‌ی بعدی آن که شیعه بر اساس اعتقادات و باورهای‌ خود، ظهور را همیشه نزدیک می‌بیند که اگر چنین نبود، انتظار برای او معنایی نداشت و هیچ وقت به تحقق نمی‌پیوست. ما در دعای عهد و سایر ادعیه نیز اذعان می‌کنیم که «ظهور را نزدیک می‌بینیم».

اما راجع به حوادث طبیعی و بحران‌های اخیر نیز دقت به نکات ذیل لازم است:

الف – در روایات عصر ظهور راجع به وقوع بحران در مناطق اسلامی مانند: ایران، مصر، عراق و ... اخبار بسیاری وارد شده و امروزه شاهد این بحران‌ها هستیم.

ب – اخبار دیگری به بیداری مردم جهان، اسلامگرایی، منجی‌طلبی و ...، اختصاص دارد که امروزه شاهد این رویداد نیز هستیم. نه فقط ملل اسلامی بیدار شده‌اند، بلکه امروزه شاهدیم که حتی ملت‌های آمریکا و اروپا بر ظلم آنها اعتراض کرده و حتی برای مظلومیت مردم فلسطین تظاهرات می‌کنند.

ج – دسته‌ی دیگری از روایات به اوضاع اقتصادی، چرخش قدرت اقتصادی به سمت نژاد زرد (چین، ژاپن، کره و ...) اشاره دارد که آن را نیز شاهدیم.

د – بخش دیگری از روایات به ازدیاد بلایای طبیعی (زمینی و آسمانی) اشاره دارد که آن را نیز به ویژه در یک دهه‌ی اخیر شاهدیم.

جالب آن که پیش از این آمریکایی‌های از طوفان‌ها و گردبادهایی که در پیش است و پیش بینی شده به زودی به سراغ کالیفرنیا می‌آید، و هم چنین طوفان‌های قبلی که موجب آتش‌سوزی‌های مهیب در آن دیار شد، را گردبادهای «آخرالزمانی» نامیدند و اکنون نیز ژاپنی‌ها که عمدتاً بودایی هستند، از زلزله 8.9 ریشتری که منجر به سونامی عظیمی شد نیز به «زلزله‌‌های آخرالزمانی» (1) یاد کردند. [این زلزله به حدی شدید بود که مدار زمین را دو درجه و مکان ژاپن را دو متر تغییر داد]. لذا این فقط «شیعه» نیست که حوادث اخیر را آخرالزمانی قلمداد کند، بلکه اذهان عمومی از مسلمان گرفته تا مسیحی و حتی بودایی، به نحوی از انحاء متوجه آخرالزمان شده است.


دجال حقیقی و دجال دروغین

اخیراً خبری در تعدادی از سایت ها پیرامون تولد دجال منتشر شده است. حال آن که خبر مذکور صحیح نمی باشد.   چنان ادعا شده است که کودک مذکور همان دجال آخرالزمان می باشد و اسراییل در تلاش است تا وی را برای ایفای نقشش در آینده زنده نگه دارد. اما آیا این ادعا صحیح است؟  

 

 
 
حتما ادامه مطلب را بخوانید.... 
 
 
 
   

ادامه مطلب ...

رائفی پور-پادشاه اردن

 
نقش تاریخی عبدالله دوم ، پادشاه اردن ، در پرو‍‍ژه آخرالزمان سازی دجال
دریافت فایل صوتی
مستقیم حجم:۴،۳۸۶مگابایت

دعایِ مهمّ امام زمان(ع)، برای برآورده شدن حاجت‌ها

سیّد علی خان در کتاب شریف «الکلم الطیّب» می‌گوید: این دعای ارزشمندی است از امام زمان(ع) برای کسی که چیزی از او ضایع گشته یا حاجتی دارد؛ بنابراین شخصی که خواسته یا مشکل مهمّی دارد، باید این دعا را بسیار بخواند:





بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحیمِ.
«أنْتَ اللهُ الَّذی لٰا إلٰهَ إلّا أنْتَ، مُبْـدِئُ الْخَلْقِ وَمُعیدُهُمْ وَأنْتَ اللهُ الَّذی لٰا إلٰهَ إلّا أنْتَ، مُدَبِّـرُ الْاُمُورِ، وَ بٰاعِثُ مَنْ فِی الْقُبُورِ، وَ أنْتَ اللهُ الَّذی لٰا إلٰهَ إلّا أنْتَ الْقٰابِضُ الْبٰاسِطُ، وَ أنْتَ الله الَّذی لٰا إلٰهَ إلّا أنْتَ، وٰارِثُ الْأرْضِ وَمَنْ عَلَیْهٰا. أسْئَلُکَ بِاسْمِکَ الَّذی إذٰا دُعیتَ بِهِ أجَبْتَ، وَإذٰا سُئِلْتَ بِهِ أعْطَیْتَ وَ أسْئَلُکَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ أهْلِ بَیْتِهِ، وَ بِحَقِّهِمُ الَّذی أوْجَبْتَهُ عَلیٰ نَفْسِکَ أنْ تُصَلِّیَ عَلیٰ مُحَمَّدٍ وَ ٰالِ مُحَمَّدٍ، وَ أنْ‌ تَقْضِیَ لی حٰاجَتی، السّاعَةَ السّاعَةَ، یٰا سَیِّدٰاهُ، یٰا مَوْلٰاهُ، یٰا غِیٰاثٰاهُ، أسْئَلُکَ بِکُلِّ اسْمٍ سَمَّیْتَهُ بِهِ نَفْسَکَ، وَاسْتَأْثَرْتَ بِهِ فی عِلْمِ الْغَیْبِ عِنْدَکَ أنْ تُصَلِّیَ عَلیٰ مُحَمَّدٍ وَ ٰالِ مُحَمَّدٍ، وَ أنْ تُعَجِّلَ خَلٰاصَنٰا مِنْ هٰذِهِ الشِّدَّةِ، یٰا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَالْأبْصٰار، یٰا سَمیعَ الدُّعٰآءِ،‌إنَّکَ عَلیٰ کُلِّ شَیْءٍ قَدیرٌ، بِرَحْمَتِکَ یٰا أرْحَمَ الرّاحِمین؛1به نام خداوند بخشندة مهربان
تو آن خدایی هستی که جز تو معبودی نیست؛ آغازگر و بازگردانندة آفریدگان هستی و تویی آن خدایی که جز تو معبودی نیست؛ تدبیر کنندة کارها هستی و هر که را در قبرهاست، برمی‌انگیزی؛ تو همان خدای یکتایی هستی که جز تو معبودی نیست؛ تنگ گیرنده و گسترانندة هستی و تو آن، خدایی هستی که جز تو معبودی نیست و وارث زمین و ساکنان آن هستی. از تو درخواست می‌کنم به واسطة نامت که هرگاه بدان خوانده شدی، پاسخ دادی و هرگاه بدان وسیله از تو درخواست شده، عطا کردی و به حقّ محمّد و اهل بیت او و به واسطة حقّی که برای ایشان بر خود واجب ساخته‌ای. از تو درخواست می‌کنم تا بر محمّد و آل محمّد درود بفرستی و حاجتم را برآورده سازی؛ همین ساعت، همین ساعت ای آقای من؛ ای مولای من؛ ای فریادرس من؛ از تو می‌خواهم به واسطة تمامی نام‌هایی که خویشتن را بدان نامیده‌ای و آن را در دانش پنهانیت نزد خود نگه داشته‌ای؛ که بر محمّد و آل محمّد درود بفرستی و در رهایی ما از این گرفتاری و سختی شتاب کنی. ای دگرگون‌کنندة دل‌ها و چشم‌ها؛ ای شنوای دعا؛ به راستی که تو بر هر چیزی توانا هستی؛ به واسطة رحمتت ای مهربان‌ترین مهربانان».
 

ماهنامه موعود شماره 120
 

روز شوم(روایتی از ماجرای ۲۵بهمن ۸۹ وسخنان امام خامنه ای)

سلام دوستان اگر میخواهید بدانید چرا روز  ۲۵ بهمن انتخاب شد حتما این کلیپ را ببینید  

 دانلود(۵مگابایت)

وحشیانه ترین سرکوب معترضان در تاریخ معاصر: بمباران مردم و کشتار

عصرایران - از زمانی که قیام های عربی در چند کشور آفریقا و خاورمیانه آغاز شده ، وحشیانه ترین سرکوب ها در کشور لیبی صورت گرفته است و این در حالی است که حکومت سرهنگ معمر قذافی بیش از بقیه داعیه دار حکومت مردمی بود به گونه ای که این حکومت ، رژیم سیاسی خود را برتر از "جمهوری" به کلمه "جماهیریه" نامگذاری کرده است. قذافی همچنین برای مردمی تر جلوه دادن حکومتش ، نام وزارت از برای وزارتخانه های دولتی حذف کرده و آنها را کمیته های مردمی نامیده است ، مانند کمیته مردمی امور خارجه و ...!

در لیبی مردم نه تنها در نبرد رو در رو بلکه توسط بمب افکن ها و بالگردهای نظامی هدف قرار گرفتند. دوشنبه شب ،  شبکه های تلویزیونی عربی خبر دادند که یک اتفاق بی سابقه در سرکوب قیام های مردمی در جهان رخ داده است: بمب افکن های ارتش قذافی ، به مردم معترض حمله کردند و آنان در در پایتخت بمباران نمودند و بدین ترتیب یک حمام خون واقعی در این شهر به راه انداختند.
مزدوران دیکتاتور دیوانه ، همچنین مردم را با موشک های آر . پی . جی ، راکت و  گلوله های  ضدهوایی مورد هدف قرار دادند. نکته قابل توجه این که شاهدان عینی خبر داده اند که تعداد قابل توجه مهاجمان به مردم ، اتباع غیر لیبیایی مانند چادی ها هستند که بعضا به دست مردم نیز گرفتار شده اند.
لیبی

ادامه مطلب
ادامه مطلب ...

امام مهدى(ع) درکلام نبى‌اکرم(ص)

«اى گروه مردمان! آن نور خداى تبارک و تعالى در من قرار گرفت و پس از آن در وجود على(ع)، آنگاه از او در نسلش تا «قائم المهدى(ع)» که بازگیرنده حق است و جلب کننده همه حقوق ازدست رفته ما. آگاه باشید که خاتم اوصیاء مهدى قائم(ع) از ماست.آگاه باشید که او بر همه ادیان پیروز مى شود.
http://www.antidevil.net/site/administration/filemanager/upload/files/main/NeWS/%D8%A7%D8%B3%D9%81%D9%86%D8%AF%2089/15.jpg
ادامه مطلب
ادامه مطلب ...

میلاد نبی اکرم(ص) و امام صادق(ع) بر شما مبارک

 
ماه فرو ماند از جمال محمد
رو نباشد به اعتدال محمد

قدر فلک را کمال و منزلتى نیست
ر نظر قدر با کمال محمد

میلاد نور مبارک